Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, December 28, 2009

Makan Malam Christmas Eve

Kenkonon lak Christmas eve... Ekceli petang sebelum cuti tu hasben aku ajak makan sebelum balik rumah. Well, just nice la pucuk dicita ulam mendatang sebab bini dia ni pun memang tengah lapo. So kitaorang singgah to this restaurant kat Selayang. Sape yang duk Selayang & kawasan sekitarnya mesti tau tempat ni. Orang kata femes la sebab makanannya sedap & every time lalu sure ramai orang singgah makan kat sini.

Ni dia..........Otak-otak ni memang makcik tu akan letak once kita duduk kat meja. Harga 60sen seketul..Rasa??? Boleh tahan la sebab aku bukannya minat sangat otak2 ni..

Menu hasben aku - tomyam ayam, telur bungkus, nasi putih & air tembikai.... (timun & sambal belacan dia kasi free)

Aku??? Aku makan chicken chop.. Memang sedap sampaikan aku tak sempat nak snap gambo. Kang orang kata jakun lak duk tangkap gambo makanan... So belasah la chicken chop sampai licin...

Kalau korang nak tau sedap tak sedap makan kat situ singgah le restoran Sri Niara ni.. Kalau kome nak gi mandi manda kat Ulu Yam tu sure lalu restoran ni punya...

No comments: