Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, December 31, 2009

Azam 2010

Hari ni hari terakhir tahun 2009. Esok dah 2010... Cepat tul setahun berlalu..

Cam biasa la  bila nak masuk tahun baru semua nak set up azam baru. Apa azam baru aku????

Macam malas nak berazam beria2 tahun ni cuma secara umumnya hanya nak jadi lebih "baik" dari tahun sebelumnya....

TAPI!!!!!

Azam aku yang utama tahun 2010 adalah.......................
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
~AKU NAK TINGGALKAN KOMPENI HAMPEH NI~


Bila la dapat jadi kenyataan...Tak pe usaha tangga kejayaan Aisyah oi.......... AMIN!!!
Hope for the best for my future... Sampai bila nak duk lagu tu??? (Tak boleh jadik ni)

Aku rasa selagi duk kat kompeni ni muka aku sentiasa cenggini... (memikiorkan masa depan)


Tapi andainya aku blah dari sini pastinya muka aku jadi cenggini...... (aku bebas akhirnya!!!!)



Ceh! Poyo jer!

2 comments:

MAKCIK REHAN said...

amiiinnn.....

wah, dh pandai besarkan kolum dan besarkan gambar. bagus! bagus!

AISYAH HANI said...

belajaq dari hang jugak...mekacih bebanyak