Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, December 18, 2009

Dapat sudah

Masa aku apply for streamyx beberapa bulan lepas aku entitle for this DECT phone from Telekom. Memula tu dia kata boleh collect kat mana2 TM point. Jenuh la laki aku gi ke Rawang pastu dia boleh kata nanti TM akan pos. Buang minyak keta je gi sana. Tunggu punya tunggu tak sampai2. So hujung bulan lepas baru sampai surat suh gi collect kat mana2 TM Point. (Hari tu kata nak pos la ni suh gi ambik lak????)


So di satu hari di kala hasben aku half day, aku suh dia gi ambik. Jenuh la kawan tu gi ambik kat TM Gombak. Rupanya org tu kata kena ambik kat area mana kita register tepon. Hangin tul member... dalam surat kata kat mana2 TM Point alih2 kena gak ke Rawang. Hasben aku pun terus ke Rawang...sib baik boleh ambik... La ni dah ade dah pun cordless phone kat umah aku... Nampaknya naik la bil letrik umah aku......

Takde la best sangat pun tepon ni.. Lagi pun aku ni bukannya kaki gayut telepon. Tapi benda free kan, sape nak bagi... Dah ade offer ambik je le..... Kalau bil letrik aku melambung, alamatnya pakai je la tepon lama.....

No comments: