Friday, December 16, 2016

JUMAAT

Skip kejap cerita Mersing...
Badan tak sihat sangat.. seram sejuk dari semalam
Demam sikit tapi dah makan ubat
Maybe sebab letih travel jauh haritu kot.. baru rasa kesannya..hehehehe
Plus lagi dengan demam rindu

Sehari dua ni memang teringat sangat kat arwah
Tetiba je boleh menangis
Tah kenapa sensitif je.. walhal dah habis period..hahahaha
Dengar lagu sedih pun boleh menangis aku ni..

Masuk hari ni dah 202 hari dia meninggalkan aku
Cepat je masa berjalan
Allahuakbar....
Bila sakit2 ni memang teringat sangat kat arwah
Dulu dia la tempat aku ngadu kalau sakit
Dia yang takeover handle anak2
Tapi la ni.. terpaksa mintak tolong Aleeya untuk jaga adik2
Aku ni memang dah tak bermaya dah nak bangun
Melepek je kat tilam...

Takde topik nak cerita hari ni kalau ikutkan 
Tapi terlintas pulak benda ni kat fb
So share sini la..


Terus teringat kat arwah suami aku
Dia memang simpan janggut masa akhir tu
Siap boleh seloroh dengan mak dia bila mak dia tegur pasal janggut
Dia kata ni janggut bawa rezeki ni...

Gambar terakhir kami berdua
20 hari sebelum dia pergi
Dengan muka ni la dia pergi mengadap Ilahi


Semoga ada la pahala untuk arwah atas sunnah ni
Al-Fatihah.




**Taip laju2... tengok muka arwah ni pun aku dah nak nangis...😭



3 comments:

Qhaifa Nur said...

Betul tu Syani...time sakit cam ni...hubby lah tmpt mengadu...tak pa anak2 ada disekeliling Syani..terubat juga rindu kat arwah...

Al fatihah...

idzwa kamaruddin said...

Sabar ye wak :(

Norhayati Mohd Isa said...

Itulah rindu yg paling sakit te sya..
Rindu pada yg telah pergi meninggalkan kita.
Alfatihah..
Syafakillah..
Semoga dah sembuh ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...