Thursday, December 8, 2016

DIRUMAH BERSAMA KESEPAHAN

Tetiap malam ini lah keadaan ruang tamu rumahku
Bila yang kenit2 berada di rumah
Inilah jadinya...

Habis segala isi perut dalam laci tu dikeluarkan
Mastermindnya si Jasmin la....
Laci tu memang khas untuk mainan dia je
Laci2 lain dia tak punggah


Tanpa rasa bersalah siap boleh pose lagi bila aku nak ambik gambar
Bila suruh kemas, dia kata letih...

Sepah la kau nak... selagi ko nak
Aku kemas kang, dia punggah balik
Nanti nak tidor bentang tilam baru kita kemas ye..

6 comments:

Norhayati Mohd Isa said...

Layan jer lah Syah..
Dah anak2 kecil..
Macam tulah..
Akak masa anak kecik pun kemas bila dorang dah tido..

(^_-)V said...

Hehe, kalau alisya n sofea, tak kemas tak leh tido..saja nak suh depa bertanggungjawab, kalau x memang sha xkan kemas..mengah dah mummynya nak kesah mengemas menan depa hehe

eima said...

syani .. kat rumah aku pun sama la .... nk tido br kemas ... rumah aku tu dh mcma pe dah ...labtak korang la .. jgn korang yg sakit kaki sbb pijak menan sendrik sudah mama ..gelakkan je

idzwa kamaruddin said...

Sepah je la nakk..kekekeke..

Fatin Days said...

Pandai pulak die terus pose bila amek gmba. Hahaha. Sabar jelah ;p

http://www.fatindays.com

hainom OKje said...

Budak kecik baye ni mmg hobi dia menyepahkan barang syani hihi...
Kena redho ajelah awak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...