Thursday, March 24, 2016

PORT BARU JASMIN

Memula main kat ruang tamu
pastu main kat dapur
pastu senyap je...
rupanya2 dok diam2 kat port dia..

Hambek... port baek punya atas meja
Siap panjat sendiri tau..
Atas kepala tu pulak kipas angin
Berangin2 duduk situ, tu yang syok kot


Atas meja aku tu memang tak boleh la letak mende2
Kena biar kosong camtu je
Masa ni ada henfon Adib atas meja tu
tu Jasmin tengah kelebek tepon la tu...
Tah apa la yang ditekannya


Budak ni pandai panjat je
turun tak reti
bila dah boring, memanggil2 la orang
suruh angkat dia turun dari meja...
Tu tarik tocang sebab ngamuk dengan aku tak angkat dia lagi...
hahahaha..

3 comments:

PeRdU cINta said...

port baru ya..cari ...angin le tu..hihihihihi

Nafira usof said...

hahahahaha.. comel~
pandai pulak akal dia nak panjat meja tuh kan~
memang kena selalu pantau nih.
bahaya jugak senyap2 sampai atas meja. risau takut salah langkah, tergolek ke bawah.

Siqah Hussin said...

Hihi. COmel je dia :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...