Thursday, March 10, 2016

DILEMA WANITA : KENAPA TAKDE BAJU NAK PAKAI?

Jumpa tentang ni kat fb
Rasa nak share untuk rakan2 blogger pulak
Credit to fb: Puan Mary Guru Imej







Rasanya ramai je ada ciri2 kat atas tu
Termasuk la aku...hahahaha

Sekarang aku try susun  baju ikut kaler
So aku boleh tau baju aku banyak kaler apa
Kalau nak beli baju pun, cari warna yang belum ada lagi je...
[walaupun warna kegemaran aku tu tempting sangat!!!]

Baju2 yang aku dah tak muat pun
tengah dalam usaha untuk di letgo kan
Walopun ada cita2 nak kuruskan badan & nak muatkan balik dalam baju lama
tapi rasanya dah tak perlu kot
beli je la baju baru bila dah kurus nanti...hahahahah 
[alasan sangat nak beli baju baru kan]
Tah tahun bila aku nak kurus tu gamaknya..

Baju yang ada kenangan pun ada few yang masih simpan
Tapi semua letak kat rumah mak
Salah satunya baju nikah  aku la kan... 
Masih tergantung elok dalam lemari...

Korang lak cemana?

2 comments:

Aini said...

No 1 - 5 memang terasa sangat kat diri sendiri. Semuanya betul! Haha..

Ann Ishak said...

saya mengaku...saya yang no 2 tu huhuhuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...