Wednesday, March 2, 2016

2 BUDAK COMOT

Musim2 panas ni kalau dapat benda-benda sejuk
memang la sangat-sangat best kan
Anak2 nak aiskrim
so aku belikan aiskrim untuk diaorang
Abang & kakak dah makan awal
tinggal budak 2 orang ni je tak makan aiskrim lagi


Budak ni dah mandi tau asalnya
Tapi sebab nak makan aiskrim punya pasl
habis comot la muka ngan baju tu

Comot sungguh.. sampai ke mata pun kena aiskrim..hehehehe


Aku suruh diaorang makan kat luar je
Senang nak cuci bila tumpah & menitik2
Kalau makan dalam rumah alamat penuh semut la kat lantai tu..





3 comments:

Daddy Ziyyad said...

Saya kalau bagi anak2 makan aiskrim, memang suruh mereka berlenggeng aja..hahahaha..senang tak comot kena baju

Qhaifa Nur said...

Aiskerim punya pasai...comot pun comotlah syani...

lieyalatif said...

BETUL TU SYANI OIIII...musim panas lit2 skrang ni pikir nak minum or makan yg sejuk2 aje...lieya ni dok mkn ais je...kunyah ais kiub hah .....bibir pecah2 ni sebab panas....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...