Monday, March 28, 2016

MEREKA PERGI JUA....

Petang semalam masa tenga belek2 Mici
Tertengok la hamster
[sangkar hamster tu atas sangkar Mici]

Aku tengok hamster senyap je
Dua2 cam tido
Aku try la tiup2 & goyangkan sangkar
Selalu tu mesti diaorang nguit2 kan
Tapi semalam langsung takde reaction

Aku sentuh badan diaorang pun cam takde reaction
Sah le dah mati kot
Tunggu sampai malam
langsung takde perubahan posisi
Konfem la tu dah tamat riwayat dua ekor hamster tu


Tak tahu apa punca diaorang mati
Makanan & minuman ada je dalam sangkar tu
Mungkin dah ajal diaorang..
Sedih gak...sebab dua2 sekali mati
Sekarang tinggal Mici sekor je la yang ada...



4 comments:

Nafira usof said...

alahaii.. sedihnyeee..
ke sebab cuaca panas. sayang sgt.
tak boleh buat ape dah.. sampai masa dorang.

Qhaifa Nur said...

Dua2 sekali mati..aduh sedihnya
Betul la tu cuaca panas skrg ni..

idzwa kamaruddin said...

alahaiii sian nyer...

lieyalatif said...

laaa sakit ke ....

lieya penah bela ...bela plak jantan betina...ya Allah die beranak pinak jadi ramai umatnyer...ye laa depa kan spesis tikus, kerap beranak pinak sampai bagi2 kat org free2 ajek....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...