Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, January 11, 2016

KONON2 NAK AJAR ANAK

Azam tahun ni.. cewah
konon2 nak ajo anak sendiri kat rumah
ye la.. kan aku tak hantar anak2 aku gi tuisyen

Sebelum ni ajar2 gitu2 je kat depa
Suh buat latihan, tulis2 kat buku je
Kali ni cam nak serius sikit la.. nak feeling cikgu2 gitu
Siap dah cakap kat hasben nak beli whiteboard lagi..

So beberapa hari lepas tu hasben belikan whiteboard
Alahai.. cinonit nau.. nak tulis pun tak puas
Tapi dah hasben kata lagi beso lagi mahal
so udah dibeli kan.. guna sajalah labu....

Pastu masa aku kat opis, hasben sibuk pulak nak gantung whiteboard tu
Whatsapp aku tanya nak gantung kat mana
Aku cakap nak gantung kat dinding meja makan tu
Ok... lokasi dah ok dah
pastu dengan bangganya dia send gambar dah gantung..
Mak aiii.. tingginya gantung


Dalam gambar nampak cam ok kan...
hakikatnya tinggi sampai kena melangut kalau nak tulis
Aku ni dah le kategori pendek & ketot
so sangat la tak sesuai ketinggian tu

So aku suruh dia bukak balik
gantung ikut ketinggian kepala dia je 
Siap lukis lagi pastu send kat hasben aku 
takut dia salah gantung lagi
Nasib la ketinggian aku ngan hasben lebih kurang je
[Eleh... dia lebih beberapa cm je dari aku ni]



Ni dia hasil ubah ketinggian whiteboard
Just nice la kot..


Siap ambik gambar sendiri tu..hahahaha
Nak tunjuk la ketinggian tu betui ke idak kekdahnya...
Ok la tu bang oi....
Thank you...






6 comments:

Qaseh Suhaida said...

Semoga berjaya.....

babYpose said...

Besar tu, saya baru ja beli kecik sgt hat mainan kut dari mr diy..rasa kena cari hat besar ni kann..

dorsett pink said...

good. good.. gigih

Eliss Mie said...

kita punya yang stand tu beli kat ikea..tapi skang dah tak guna. menyempak pulak mata kita kat bilik belakang. hahahaha. lepas ni kena jadi cikgu guna whiteboard tu balik la

Rizziela said...

good idea

ztie said...

haha gambar last tu comel. siap nak pastikan betul tak ketinggian nak gantung tu kank hehe