Monday, January 4, 2016

HARI BERSESAK-SESAK

Pagi ni masa on the way pegi keje
aku tengok ramai giler orang kat pejabat pos
konon nak singgah pos office sebab nak courier barang
tapi sebab cam sesak je, pospon je la hajat di hati
Pelik juga apsal la ramai giler post office tu sampai beratur2 orang sepanjang deretan bangunan tu

-gambo google jer-


Ingatkan hari ni sekolah je sesak
pos ofis pun sesak
bank pun sure sesak jugak..

Oooo baru ingat... hari ni kaunter ASB dah buka ye
Depa nak gi ambik dividen le tu....patut lerrrrrr

Aku pun ada gak akaun ASB tu
tapi ciput je la... nak bawa keluar pun segan
Nanti2 la bawa keluar, tak lari pun dividen dok dalam tu
Tak payah nak harung orang yang merenyut2 kat bank ngan pejabat pos tu...

** Orang gomen pun dpaat bonus ye hari ni
    *** JELES!!!!***

1 comment:

dorsett pink said...

saya pun nak courier barang tapi sampai sekarang tak terhantar2. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...