Wednesday, December 31, 2014

TUTUP BUKU 2014

Kejap beno rasanya setahun dah berlalu
Esok dah nak masuk tahun 2015
Sebelum terlupa nak wish uols
SELAMAT TAHUN BARU

Suka duka tahun 2014..
Erm... macam2 la
Yang paling bermakna ialah kelahiran anakku yang ke-4
ANNUR JASMIN

Lagi??? Ada la lagi... tapi tak teringat pulak petang2 gini
Cuaca pun hujan, sejuk2, sampai otak pun beku

Sebelum melabuhkan tirai tahun 2014
Saja nak tepek gambar2 aku ngan member2 opis
Idak le ramai pun geng bergosip pagi2
Bertiga jer....hehehehe
Itupun pun dah gamat kat dapur tiap2 pagi hari berkerja

Makan jangan tak makan



Hari ni makan sekut kerin cicah ayor je



Tengok sapa lagi beso bahunya???
Wahahahaha



Makan lagi..
Gambar kami ada masa makan je....



Hari ni meriah sikit makannya
Tu yang tak toleh ke kamera tu
Khusyuk menjamu selera



Over tau minah ni
Bernapsu ko makan dikkkkk...
[kenapa aku asyik nak ketawa tengok gambo ni]



Orait geng... C U Next Year



2 comments:

NurWanZ Abd Halim said...

Hahaha...kita tengok taun 2015 nie ada perubahan x pd mereka2 di dalam gambar tersebut ye hihihi...Selamat Tahun Baru 2015.komen pertamaku ti tahun 2015 hihihi..

Diana Din said...

hamboiii
berselera cik kak tu ^_^*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...