Tuesday, December 23, 2014

LAPORAN ADAB??

Masa tengah membelek2 buku anak2 yang dah dibeli di kedai buku sekolah
Tetiba ternampak buku ni


Buku camni pun kena ada ke?
Masa Aleeya tahun satu dulu takde pulak buku ni
Masa beli buku Adib pun takde buku ni
Masa tahap dua tetiba termasuk dalam list buku yang kena beli

Macam2 la sekolah ni kan
Apa teruk beno ke adab belajar budak2 sekarang sampai kena ada buku laporan??
Cikgu cikgi kat sini boleh bagi pencerahan tak???

Pening dengan sistem pendidikan kat Mesia zaman sekarang ni...


3 comments:

Lynn Hamzah said...

erm...lum beli buku anak lagi nie kak...nanti kalau ada lynn inform yer...

idzwa kamaruddin said...

Makin lama makin mengarut

Nafira usof said...

Saya belom beli lagi nih.. naik risau pulak sebab ramai yg dh up n3 beli buku sekolah. masa bila lah nk gi beli nih. asik keje jer nih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...