Tuesday, December 30, 2014

BAJU BARU

Jumaat lepas gi jenjalan kat AEON BIG Wangsa Maju
Lama sungguh tak singgah area sana
Kawasan yang dulu hutan2 sekarang dah jadi bangunan kedai2
Macam2 ada dah kat sana sekarang

Jenjalan ke AEON BIG tanpa tujuan
Sebenarnya nak gi jumpa member tapi janji nak jumpa lunch hour
Sementara menunggu lunch hour tu yang jenjalan dulu tu
Dalam jalan2 tu terbeli la baju baru untuk henfon aku & Yaya

pandangan depan
Tepon murah2 je...
Tak mampu pakai i-pon lagi..



Yey... ini la baju baru tepon kami
Ada bling2 jugak...
Murah2 je... RM15-RM20 je

4 comments:

Nafira usof said...

kiutnyeeee... berkenan plak dgn corak yg comel tuh. 2 2 pon kiut~

Eliss Mie said...

eliss pun pakai yg mcm ni..rm10 beli kat psr malam..hehehe

Lynn Hamzah said...

comeynyer...hihihi...hp kita x berbaju pun kak...

eMMe said...

Wahhh...cantik baju dia.. ala2 remaja gitu you Syani...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...