Tuesday, December 23, 2014

MEMPELAM TUNGGAL

Orang tau Durian Tunggal je kan
Meh aku nak tunjuk mempelam tunggal
Kat mana??? 
Eksklusif kat rumah aku je..hahahahaha

Nampak tak buah tunggal tu?
Memang tunggal pun sebab sebesar2 pokok cuma ada sebiji buah ni je

Pokok ni pun pernah berbuah sekali je 
Sebelum aku bersalin Jasmin haritu dah pernah berbuah
Dan sempat le aku menikmati buah dari pokok ni
Pastu memang dah takde bunga yang keluar
Tup2 tetiba ada sebiji je buah kat pokok ni
Bila masa pokok ni berbunga??? Magik!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...