Monday, December 22, 2014

KERASUKAN SHAWL

Semenjak dua menjak dah berjinak2 dengan shawl ni
Rasa suka pulak pakai shawl ni
Sebelum ni asyik berbawal je kan
Kena ubah sikit la penampilan tu...wakakakaka

Sekarang tengah mengalami kerasukan shawl
Nak pulak opismate pun jual shawl
Rambang mata mokcik!
Dah tu pulak kalau ada kaler yang kita berkenan pun dia boleh carikan
Ai like!!!!

Ini shawl terkini yang aku beli dengan opismate
Tergoda dengan kaler2 yang cantik2 & sweet2 tu
Sampai 3 helai aku beli

Harga???? Well.... aku ni kan cheapskate
Tentulah cari yang murah2 je..
Tudung2 kat atas tu harga tak sampai RM20 pun
Cuma RM18 je sehelai... chiffon oblong shawl lagi
Kain best & sejuk & senang bentuk
Banyak lagi kaler cun2 pi terjah FB dia kat PAKAIAN MUSLIMAH
Kaler cun2 habaq kat hang... rasa cam nak ambik semua je..


Yang ni pulak aku beli kat IG... Tengah buat stock clearence
Murah2 giler... RM10 je selai
Tapi sebab aku lambat, tak banyak kaler dah yang tinggal
Itu pun gile rambang juga mata aku dibuatnya
Nasib la kaler2 yang aku nak semua takde
Tinggal ni je la...

Perghhhh habis duit beli shawl
Memang dah kena kerasukan ni....
HELP!!!! HELP!!!
Ini semua NAPSU!

4 comments:

Aini said...

hamboi banyaknye shopping..gugu

Nafira usof said...

hahahahahaha.. takpeeee.. kira reward utk diri sendirik lah. hehehehe

NurWanZ Abd Halim said...

Ha betul2...usahkan puan syani..teman yang menjual pon udah bergodang2 shawl hahaha..sudi2 la jengan fb teman ye..Pakaian Muslimah [NWZ Collection]ops sempat pulak tumpang iklan..maaf ye puan Syani..terober pulak teman...tapi memang best rupenyer pakai shawl nie hihihi tak gitu puan syani kita?

Ayu Ayunie said...

kite pun ngah gila pakai shawl. konon nampak muda katanya.. hikkkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...