Wednesday, September 25, 2013

MASA MANDI

Amira ni boleh tahan kuat peluh juga
Mana tak berpeluh asyik menggedik je kejenya...
Kalau dah berpeluh time tengahari/petang, kasi mandi, susu sebotol, masuk buai terus la tido cik gebu tu

Kalau dapat mandi memang la dia suka sangat
Asyik nak main air je dengan kaki dia tu
Sampai terpercik2 ke lantai
Kalau nak mandi dengan air suam, aku pakai besen la
Selalunya untuk mandi pagi la
Memula rilek la duduk dalam tu..ewah..ewah...

Bila dah lama, dia takmo duduk dah...
Dia nak berdiri pulak
Takpun dia nak meniarap dalam besen tu....



Kalau mandi petang/tengahari pulak aku mandikan kat sinki je
Tersengih2 bile kena air sejuk
Suka la tu.....
Tapi mandi kat sinki ni kena hati2 sikit sebab Amira ni suka melonjak
Takut kena paip pulak kepala dia tu
Pastu kena pegang cik gebu ni kuat2...


SAYA SUKA MANDI....

3 comments:

- dieyana - said...

alololo...comel sgt! ;-))

Nafira usof said...

alahaiiii.. comelnyeeee.
putih gebu.. suka main air yer..:)

eMMe said...

putih gebu cik amira ni... geram aunty tgk, meh sini aunty cubit...mmmmmm....!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...