Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, September 20, 2013

KAMI @ PADANG

Sempena Sukan sekolah Adib hari tu, maka mempadang la kami semua
Nasib baik la pagi tu tak hujan
Cuaca redup mendung & sejuk je
Amira pun syok je dok dalam stroller

Bila dah cranky, kasi je dia main "kunci banglo" dia tu...

Tapi lama2 dia pun takmo duduk dalam tu
Tak nampak orang gamaknya... so kena dukung la pulak

3 girls in the family..

Bila dah berdukung, tak reti pulak Amira duduk diam
Asyik nak memusing, melonjak... letih mama!
Pas pulak kat abah ye...

Ade la diam kejap bila abahnya dukung
Tak lama pastu jadi cranky balik

Last2 masuk balik dalam stroller, terus tuju balik rumah
Sampai rumah sumbat Amira dalam buai, terus dia lelap
Mengantuk rupanya!

1 comment:

Nafira usof said...

waaahhh.. kecik2 dah turun padang yer Amira. nasib x panas.. kalo x lagi cepat lah merengek. sebab tu saya, kalo ade bb memang malas nak joint xtvt kat padang~