Tuesday, September 24, 2013

MAKAN BISKUT CARA AKU


Biskut memang jadi feveret aku kalau nak kudap2 tapi kenyang
Dari zaman hostel & kat uni dulu pun
kalau kumpul ramai2 masing2 pakat hadap biskut je la
Tapi kitaorang tak main la biskut yang ada krim2 tu
Mesti nak biskut kering biasa tu je
[Dulu masa belajo gemar sangat biskut 4 segi brand Julie's]
Pastu cicah pulak dengan ayor teh...

Aku ada satu peel makan biskut ni tau
Tak tahu le orang lain tapi aku suka makan biskut syle gini
Watak utama harus la biskut & air kan 


Aku makan biskut 4 segi cap Ping Pong je
Selain tu boleh jugak biskut Marie ke, biskut jagung ke, apa2 biskut pun boleh la janji biskut kosong
Air tu pulak aku bancuh air milo je.. 
Tapi kalau dapat teh tarik fuhhhhhhhh.... sedap tu!!! [feveret aku]
Air tu lak kena suam2 tau.. baru menjadi...

Bila watak utama dah standby maka projek makan pun mula la
Memula kena patah2 kan dulu biskut tu
Pastu terjunkan biskut2 tu dalam air tu
Takyah kacau2 pun cuma celup2 manja je biskut tu dalam air
Pastu kaut dengan sudu pastu terus masuk mulut

Lembik2 keras masuk dalam mulut... sedapnya
Jangan celup lama2 nanti lembik sangat tak sedap
Tu yang kena guna air suam tu
Kalau guna air panas sangat pun cepat lembik pulak biskut tu

Biskut pulak jangan la patah2kan banyak sekaligus
Patahkan takat korang nak makan je
Dah habis biskut tu baru patahkan lagi..
Memang kenyang kalau makan biskut cenggini
Kejap je habis satu mug...


3 comments:

Qhaifa Nur said...

cara kita sama Syani...
lama dah tak buat macam tuh...

lily lotus said...

haha memang terbaiklah! samalah kita..

Nafira usof said...

tudiaaaaaa... memang pernah gak makan cara ginnih.. kes malas nak celop2kan biskut dlm air. rendam jer terus.. pastu makan~ heheehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...