Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, September 4, 2013

AMIRA YANG BUAS

Umur baru je 5 bulan setengah
Tapi boleh tahan jugak buasnya
Favourite dia suka menjerit especially kalau kena tinggal sorang2
Tengah2 malam pun menjerit juga kalau orang tak layan dia

Yang terkini... dah tak mahu duduk diam dah dalam takung
Baru je letak, tau2 dia dah melorot ke bawah

Buas tak buas budak ni???


Udoh dah nak terojon kome!!!!!
Ni kalau aku lambat betulkan ni, memang konfem dah ke lantai budak ni.

Kalau dalam buai pulak, la ni kalau boleh dia nak meniarap dalam buai
Huish... dah macam belut duduk dalam buai
Memang kena monitor sentiasa budak ni tau..

2 comments:

dela said...

comelnya... adik... duk diam2 ye.. :)

mama ila said...

hehehe..bahaya betul..pasni dah xleh letak lam tu...kena letak kat tilam bawah... jatuh tu satu hal..takut bendalah tu terlingkup atas Amira.. bahaya