Tuesday, November 8, 2016

RANCANG CUTI TAHUN DEPAN


Dah keluar dah senarai cuti panjang untuk tahun depan
Senang la nak merancang apa2 kan.. 
nak pi holiday ke, nak buat kenduri ke, nak balik kampung ke
Yang tak syoknya cuti2 panjang ni asal tempat2 percutian je mesti sesak & jem
Terus hilang mood nak cuti2 ni kan
Highway pun boleh jem... ater??? Cemana tu?

Buat masa ni aku pun takde plan apa2 holiday ke apa
Takde lagi semangat nak holiday bagai.
Paling2 pun balik Ipoh je le...
Itu tak payah tunggu cuti, hujung minggu biasa pun boleh..hehehehehe




2 comments:

lieyalatif said...

tahun depan kene dok diam2...mia dah darjah 6...upsr tuuu huhuhuhu....

eima said...

kami jenis tak merancang cuti pun ... tetiba rasa nk bercuti pi je ... lg pun time cuti semua tmpt penuh letih dgn jem syani oi ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...