Monday, November 14, 2016

CERITA HUJUNG MINGGU

Hujung minggu baru ni asyik hujan je
Memerap je le kami anak beranak dalam rumah
Cuma belah pagi cuaca cerah sikit
Sempat la nak bawa anak2 ronda naik motor sambil2 nak pegi beli sarapan
Siap sempat singgah kubur arwah lagi..

Aktiviti belah petang lepas lunch
Camni la... melepak tengok tv
Kalau tak pun tido....

Anak2 daraku
Anak jantan aku takde sebab gi ikut konvoi kereta dengan Pak Long dia.
Owh... sila abaikan keadaan rumahku yang rupa tongkang pecah tu.



Selain itu ada pulak aktiviti selfie2..
Si Amira la ni... diambiknya tudung 
pastu dia kata "Mama, buat Syahida"
Wahahahaha.. pengaruh Bhajragi Bhaijaan tul...

Ini la Syahida tu..kui..kui..kui..



Jasmin pulak taknak pakai tudung
Tapi dia nak pakai topi apek sayur 
Lantak kau la nak,... janji bahagia..

Memang menjakun la depa nak selfie
Sebabnya aku guna telefon Lenovo aku yang dah agak nazak tu
Nasib la kamera depan tu je yang berfungsi
Makin galak le deme main tekan2 .. selfie gittew





7 comments:

Norhayati Mohd Isa said...

Cantik lah si AMira pakai tudung..
Macam muka syah jer tu..

idzwa kamaruddin said...

Cantik heh muka amira 😄

Qhaifa Nur said...

Igt dia Syahida...Syani
Comel

anajingga said...

salam ukhuwah syani, singgah malam ke sini..seronok melihat gelagat anak-anak comel :)

lieyalatif said...

COMEL ...bulat2 pipi bile pakai tudung heheehehe

skrang mmg musim hujan...syok tdo mlm sejukkk ajek...

nurul iman said...

bahagia betull layan tv ptg2 tuhhh... :)

hainom OKje said...

Alahai comey comey anak Syani....Biasalah Syani hujung hujung minggulah dapat melepak dengan anak beranak. Seronok jugakkan...
Kubur Arwah siapa ye Syani?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...