Thursday, August 13, 2015

PAGI-PAGI DAH MENYEPAH

Rumah aku ni kalau tak bersepah tak sah tau
Dah le tu, bukan ramai pun yang buat sepah
Sorang je pun yang kuat menyepah

Ni kesepahan pagi tadi
Aku baru kemas tempat tidur ni
udah dia sepahkan lagi...
Dengan kasut, kad terup abang dia, mainan 
Kad terup tu pulak asalnya udah diikat2 dah
Boleh pulak dia leraikan pastu bior camtu je
Bila suruh kutip dia buat tak reti je... haish... letih dibuatnya
Udah le lambat nak gi keje, kena kemas sepah2 ni pulak
Sabo...sabo...

Ni la si tukang sepah
Tak padan dengan kecik..

Ha itu cerita pagi tadi
Kalau time balik pulak, pun nak menyepah juga
Selalunya dia akan main kusyen sofa
Mentang2 le kusyen sofa aku boleh dicabut2


Dia turunkan kusyen dari sofa
pastu dia main sorok2 celah2 kusyen tu
Adeh.... pastu bila orang suruh kemas balik
selamba jawab TAK NAK...
Bikin geram je ini budak...

Setakat ni Kakcik je la pun yang kuat menyepah
Jasmin belum joint venture lagi
Tunggu tak lama lagi.... memang tonggang terbalik la rumah aku
[tu la aku riso je kalau orang main terjah datang rumah aku]
So sapa2 nak datang rumah, bagitau awal2 ye..
so korang idak le pitam tengok keadaan rumah aku...hahahaha








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...