Friday, August 28, 2015

HAFAZAN

Kelmarin Adib ada ujian hafazan kat sekolah agama
Dari malam sebelum tu beria la dia gigih menghafal surah AL-QARIAH
Dengan aku2 sekali kena menghafal dengan dia
Tapi ok juga la kan...
Walopun dah hafal, sekurang2nya baru le ada inisiatif nak tengok terjemahan tu...[aku le]


Bangun pagi sebelum ke sekolah agama pun beria hafal lagi
takut lupa kononnya

Balik dari sekolah agama, dia cakap dia dah hafal dah
Depan Ustazah pun dia dapat baca dengan baik

Baik... pasni hafal surah lain pulak..hehehe
Aku pun banyak kena revise balik ni
Dah lupa..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...