Friday, August 14, 2015

KERAKUSAN APAKAH INI???

Malam kelmarin, masa Aleeya nak ambil air masak
tetiba je ada bunyi plastik jatuh
Aku ingatkan botol air
rupanya.....

Benda ni yang patah rupanya



Korang rasa agak2 dari mana datangnya serpihan tu??
Ha... 
dari dalam peti ais ni... bracket ni yang dah patah...
Memang sebelum ni dah ada patah sikit
Tapi sebab ganas sangat nak ambik botol air tu, sampai patah terus
Camne nak buat ni????



Pocket bawah ni pun  dah patah dah..
Kalau berterusan kerakusan ni, ada potensi nak patah cam pocket atas tu




Bukan kat pocket tepi je,
kat laci sayur tu pun patah juga
nampak??? nampak???

Benda plastik ni memang tak tahan la...
Ate cemana nak buat kalau dah semuanya ganas2
Peti ais aku ni baru je berumur 10 tahun..
Masih elok lagi... takkan nak kena beli baru pulak..
[duit lagi.....]


Ada sapa2 tau tak kat mana ada jual sparepart plastik peti ais ni??



1 comment:

(^_-)V said...

Gam guna gam gajah..sha penah buat kat peti ais kat umah, tapi patah kecik je la, insyaallah tahan 😁

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...