Monday, January 13, 2014

SERVIS AIRCOND

Selama 3 tahun pakai aircond ni memang tak pernah servis aircond lagi
Ni pun terpaksa servis sebab dah ada water leaking
Dah -3 kali dah jadi macam tu
Ekon lak betul2 kat atas tv... risau gak tv tu kena air kan...
Tak pasal2 nak kena beli tv lain lak nanti..

Leaking tu jadi sebelum hasben aku gi Jepun lagi
Cuma bebaru ni je sempat panggil orang servis
Gambar orang tengah servis tu idak la aku tangkap
Kang keling tu kata apa la kan...

Sekarang ekon sudah servis
Memang sejuk giler la... Masa memula pasang dulu pun tak pernah sejuk camni
Bukak suhu 28 pun boleh sejuk satu ruang..

Bila sejuk2 ni sesuai sangat kalau nak tidur kan...
Habis lena 4 beranak ni...
Nak2 pulak baru lepas makan nasi..
Aku je yang berjaga... hehehehe

5 comments:

NM03 said...

na tau, ekon dalam bilik aku dari beli sampai la ni tak penah servis. dah masuk 6 tahun kau.... selagi rasa sejuk selagi tu aku tak panggil orang servis. muahahahahaha

Rizziela said...

hihi...kami pakai 4 tahun baru servis..itupun sebab dah x berapa nak sejuk :D

~mama yang ayu~ said...

amboi.. sume syok tido.. sejuk2 mmg best tido..

Nafira usof said...

ekon kalo x service mesti liking kan! kiranya liking tuh adalah tanda2 suh service lah tuh. kat umah saya x de ekon. pakai kipas jer. hehehe

Ann Ishak said...

mesti syok ni, melena betul budak2 tu tido :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...