Thursday, January 23, 2014

JEM & THE HOLOGRAMS DAH ADA KAT TONTON

Wah..wah..wah...
Citer kartun feveret aku kecik2 dulu
[tahun 80-an gitu]
Dah ada kat tonton.com rupanya wei...
Kat channel Bananana


Makin la aku dok berteleku kat tonton ni
La ni dok layan Ariana Rose je
[Kat tv memang tak sempat layan hari2]


## Makcikrehan jom layan Jem

3 comments:

Linda said...

Ini mmg kartun favourite saya masa sek rendah dulu zaman 80an...bestnyaaa boleh tengok balik...huhu thanks Syani for the info ;)

Nafira usof said...

tak pernah tau plak pasal kartun nih.. hehehe.. saya pon tak sempat nak ikut citer Ariana Rose tuh.. tengok bila sempat jer. sbb time tuh tengah masak2. huhuhu

JaSSNaNi said...

owhhh.. citer camni rupanya.. selalu kat ofis saya pun tengok tonton.. citer yang bersiri.. tapi so far citer melayu je lah.. yg mana tak sempat tengok kat umah.. heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...