Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, January 21, 2014

FENOMENA DOUBLE STEMCELL

Sana sini orang dok cerita pasal Double Stemcell ni
Sebelum2 ni pun memang banyak je orang promot benda ni kat fb
Tapi aku ni kalau benda mahal2 cenggini malas aku nak ambik pot
Ye la kan... main ratus2 tu.... kalau nak maintain tiap2 bulan harus lari bajet dibuatnya

Tah cemana nak dijadikan rezeki [rezeki ke?]
Masa balik Ipoh masa cuti Thaipusam haritu
Abah aku bawa balik pulak Double Stemcell ni
Oooo baru ku tahu dutanya si Umie Aida..
[Nyampah pulak tengaok wataknya dalam citer Ammara Batrisya tu]
Tah cemana abah aku boleh terjebak dengan benda ni tak tahu la aku
Maybe sebab jenuh kena promote dengan member opis kot

Dah abah ada banyak kan, harus la aku rembat stok sebulan
Ngeh..ngeh... nak promot kena la test kat diri sendiri kan
[Nak promot la sangat kan.... bangsa culas macam aku ada hati nak promot??]
Ah.. pedulik la.. janji aku dapat benda ni FOC

Ni la pek  yang dah dikeluarkan dari kotak

Satu kotak ni ada 14 sachet.
Kalau biasa satu kotak ni harganya RM250 kot..
Stok sebulan kena guna 2 kotak =RM500.. ko mampu???

Tapi la ni katanya tengah promotion
Sampai hujung bulan Mac 2014 ni rasanya
Offer 4 kotak = RM330 + free membership [sekotak jatuh RM82+++]
Jimat banyak tu.....
Tu yang abah aku beli kot...hahahaha
Kalau nak boleh beli kat aku, aku boleh suh abah aku oderkan..hahahaha
Kalau nak beli kat orang lain pun boleh.... Aiman tak kisah..

Ni la sachetnya..
Ku ingatkan beso cam kopi pracampur tu
Rupanya cinonit je... beso sikit dari pek gula2 Lot 100 tu je
Tapi harus la kecik sebab kena kemam bawah lidah je
Kalau banyak cam kopi 3-in-1 tu tak ko tersedak siap muntah monggek dibuatnya??



Rasanya???? Sedap je weh... Rasa anggur gitu
Aku baru je makan 2 sachet
Makan 1 sachet je sehari

Apa aku rasa??? 
Cik B aku rasa sakit la... cam tegang2 gitu
[Aku dah tak menyusu dah sekarang]
Yang lain2 belum ada apa2 perubahan pun...
Tunggu aku habiskan lagi 26 sachet baru boleh citer ha...

Cam biasa la... makan2 supplement ni
Yang penting ayor [air] memang kena minum bebanyak ye...
Huh... asek nak terkencing je...


4 comments:

-Sharleenz- said...

stemcell ni mmg terbaeekkk la... sy dah amalkan 2 bulan :-) ada org tegur makin nampak flowlesss gitew :-)))

munna said...

Produk terhangat di pasaran sekarang ni.....

Unknown said...

nanti update lagi eh?? nak tau gak ape yg best sgt ngan produk nih. :)

Anonymous said...

wah bagus yer produk ni !