Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, January 8, 2014

3R

3R - Respek, Relaks, Respon
Citer feveret aku dari zaman remaja lagi
Suka sangat tengok citer ni walopun dah bermusim2
Dari zaman Yuen, Azah & Rafidah
Sampai la ke tukar pengacara baru Tini & Celina
[Tapi aku paling suka trio yang awal tu]





Bebaru ni 3R dah kuar musim baru kan
Dan pengacara juga baru
Try jugak tengok kot2 masih best cam dulu
Well, aku ada tengok 2-3 episod lepas2
Dan pada aku... memang takleh blah la
Aura 3R takde pada diaorang la...sorry to say..
Maybe another issue sebab faktor usia aku yang dah semakin tuo ni kot
Dah tak termasuk kategori target audience agaknya...


Tetiba rindu zaman2 remaja aku..hahahaha
Korang rasa cemana?

6 comments:

Izwa Kamaruddin said...

yg baru ni mmg tak bestttt....

ibuhebat said...

setuju... x mcm dulu.

Rizziela said...

dulu rajin gak tgk..lepas dah masuk tini..mcm x berapa nak layan sangat

Abil Fikri Ahmad said...

Tumpang lalu..

Unknown said...

saya ade gak tengok.. memang x mcm 3R dulu.. tapi saya still suka tgk. ade keunikkan tersendirik lah 3R kali nih..:)

munna said...

Dulu2 mmg follow rancangan ni.... Betul kot sebab faktor usia agaknya....