Thursday, January 23, 2014

DEMAM PUN MAINTAIN COMEL

Haritu kan aku cakap Amira demam kan
Siannya kat budak tecik tu
Ni masa on the way nak balik Ipoh hari tu
Nasib la dia idak meragam dalam kereta
Cuma bila sampai rumah opah, budak ni buat kerek
Siap muntah lagi....

Isnin lepas masa ambik Amira dari pengasuh
Pengasuh kata Amira kena campak halus
Badan dia pun dah naik merah2
Sian lagi budak ni....
2 hari jugak merengek2...nak letak pun takleh
Nasib la hasben aku shif pagi so waktu malam boleh la dia tolong tengok2 Amira
Idok le aku letih beno...

Semalam Amira dah ok dah
Dah tak crancky, dah boleh senyum2, gelak2
Lega bila tengok Amira dah semakin sihat

Geram kat budak ni..

3 comments:

eMMe said...

comelnye anak org ni.. dah besar dah.. cepat tol budak kecik ni besar.. dah tegap dah badan dia.. nak berdiri n main je la yea....

Kesuma Angsana said...

ala siannyer kalau ank2 kecil demam kan, mak bapak yg tk tidur malm.. moga anak dah sembuh yer

Abil Fikri Ahmad said...

Tembam pipinya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...