Monday, January 13, 2014

IKAN GORENG DAN SAMBAL KICAP DAH CUKUP

Dah jemu makan lauk berkuah bergulai bersambal bagai
Sesekali nak makan yang kering2 je
Semalam aku masak tomyam ayam untuk hasben
Goreng ayam untuk anak2
Untuk aku hanya ikan goreng dengan cili kicap
-Gambo cilok dari fb member aku-
Tapi aku guna ikan kembung jer..

Dan tambahan ulam daun selom dengan sambal belacan 
-gambo kredit to tuan punya blog-

Pergh... makan ni je dengan nasi panas2
Menggugat iman sungguh
Sedapnya....

Makan dengan bersungguh2 aku tau...
Kalau tengah diet memang diet tu tolak tepi dulu la...

Tak perlu masak beria2
Masakan sempoi camni dah cukup untuk aku..

4 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

sedap nyerrrrr!!!

Kesuma Angsana said...

alamk mmg sodap ni n maaflah lama x menjgk, leps baik sakit mood berblog turut jatuh merundum lah ! !

munna said...

Tak tahu kenapa ... Munna tak boleh telan ulam daun selom.....

Mariyam Nabella Ishak said...

Saya kt umah bakar ikan cencaru wat air asam n sambal kicap wat telur dadar..ckup untuk wat kita makan bertambah2..fuhhhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...