Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, October 31, 2017

GETTING OLDER

Pejam celik pejam celik dah nak habis bulan 10
esok dah masuk bulan 11
[tak lama lagi birthday aku dah...]
Makin menua la aku....
Btw... apa la yang ada pada nombor kan... cewah

Melihat diri di cermin
Kedut2 makin banyak di muka
Kulit2 makin mengendur
Rambut makin lama makin banyak yang putih
Makin banyak yang gugur
Mata makin lama makin rabun
Telinga makin lama makin tak dengar
Betapa nikmat makin lama makin ditarik sedikit demi sedikit

Tengok anak2 makin membesar
Terasa diri sendiri semakin tua
Bila tengok diri yang dah tua, tengok mak sendiri lagilah dia tua kan
Allah... cepat sungguh masa berlalu kan??


Anak makin besar, mamanya makin tua
Dah ada rupa kakak & adik tak???


Anak2 tanya kenapa mama suka selfie?
Aku jawab, supaya korang puas tengok & ingat muka mama bila mama dah takde nanti 😅

3 comments:

PeRdU cINta said...

Moga terus diberi kesihatan yang baik...aminn..

Lynda Che Lah said...

Cantik wlupun makin berusia...

hainom OKje said...

Tak berusia mana pun Syani. Mcm anak dara je nengoknya. Hakak ni lagilah dah dekat isyak hihi...
Tulah...seronok bila anak semakin membesar ni tp yg tak bestnya kita semakin tua....moga sihat lah hendaknya.