Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, October 24, 2017

505 HARI MENINGGALKANKU

Pejam celik pejam celik
eh...eh.. dah 505 hari dah dia tinggalkan aku & anak2
Rasa macam baru je lagi....
Allahuakbar... sejenis perasaan yang tak tahu nak cakap macam mana

Walaupun dah 500++ hari tapi masih tebal rindu aku kat dia
Masih terasa2 dia ada dengan kami semua
Masih terdengar2 dehem2 dia, batuk2 dia, gelak2 dia
Susah la nak lupa....

Bila2 rindu, ke sini la kami anak beranak datang
Ada kesempatan dapat la jenguk
Ini pun dah lama tak pergi jenguk sebenarnya
Rumput2 pun ada yang dah panjang
Nasib la kawasan perkuburan ni ada orang jaga
Idak le semak samun sangat.

Ni pun rumput halus2 tu tak larat nak cabut
Sakit jari sebab asyik kena batu2 kecil tu je



Tengok anak2 abang tu .. eksaited kalau dapat naik motor
Amira tu tah apa pesen la sampai tertonggeng camtu nak naik motor








2 comments:

Norhayati Mohd Isa said...

Mahu tak rindu ye syani..
Dialah segalanya..
Alfatihah..

Bagus ye ada yg menjaga tanah perkuburan ni..
Kemas dan bersih jer..

Hihihi dah anak tu tengah nak motor udah diambil gmbr..
Jadilah mcm tu.m

hainom OKje said...

Alahai sedihnya Syani....akak hanya mampu tumpang simpati je Syani. Hakak tau yg mengalaminya lagilah sedihkan....Nak buat mcm mana dah takdir Allah...
Alfatihah utk arwah....