Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, October 6, 2017

HARUM SUBUR DI HATI

Menitis airmata aku pepagi hari ni
Gara2 lagu di main kat Sinar fm
Adoi... emosi terlebih lak pepagi ni

Abang.. I miss you!!!😢



HARUM SUBUR DI HATI-BPR


Di lingkaran diamku termanggu,
Terkenangkan kembali,
Saat indah aku bersamamu,
Di belai cinta suci

Sewaktu kelukaan hatiku,
kau datang dan memberi
Taburan bunga cinta sucimu
Harum Subur di hati

Tapi kini kau pergi
Tinggalkan aku sendiri
mengusir sepi mengusir rindu
Terpisah selama-lamanya
Kau pergi dariku

Titisan airmata di pipiku
Memanjat doa suci
Saat indah aku bersamamu
Masih tetap di hati

Cintaku masih untukmu
Rinduku masih padamu
Walaupun kita terpisah jiwa
Namamu tetap di kalbu

Ku semadikan cintaku
Didalam doa kudusku
Kepada tuhan aku meminta
Damailah engkau di sana
Menghadap tuhan yang Maha Esa

1 comment:

OKje said...

Aduhhh sedihnya Syani.... Kalau lagu ada kaitan dengan diri kita mmg cepat je banjirkan huhu....