Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, January 19, 2017

TENGAH NGAM LE TU

Namanya adik beradik kan
Kejap gaduh kejap baik


Kalau keadaan camni memang tengah ngam le tu
Mau duduk sekali share tengok youtube
[Yang sepah2 tu sila abaikan la ye]

Kalau tengah gaduh tu
Rumah tak sunyi dengan menangis
Apa tidaknya....
Aku cuit ko, ko cuit aku
Aku cubit ko, ko cubit aku
Aku ketuk ko, ko ketuk aku
Aku pukul ko, ko pukul aku
Memula kakak nangis, pastu si adik pulak
Pastu vice versa
Huwwaaaa.. mamanya yang stress...


8 comments:

Ann Ishak said...

lepas tu mulalah mamanya bertukar jadi tarzan :D

Kakzakie Purvit said...

Hahaha... biasalah masa kecik macam itulah Sya
Tunggu nanti dah remaja duduk sama-sama pun senyap aje tau
Tahu-tahu nanti mengekek sama-sama.

PeRdU cINta said...

Momen indah.. :)

eima said...

yg ni nanti kita akan rindukan bila diorg dah besar2 nanti ... lg pun ini juga pengubat kesunyian ... betui tak syani

Ainniah Zulkefli said...

sama macam kat rumah saya. anak 3 kecik2 lagi. hari2 rumah macam tongkang pecah, bising mengalahkan circus, umi depa ni pon hari2 jadi naga. haha...time kecik ja depa macam nim nanti deh besaq mesti kita akan rindu bising depa.

idzwa kamaruddin said...

tu biase.kekkekekee..

Norhayati Mohd Isa said...

Nanti kita rindu saat itu syah..
skrg memamg stress hahaha..

ztie said...

rindu dgn family yg penuh kat rumah dgn budak2. mmg camni la kan. takda budak2 pun sunyi...