Tuesday, January 17, 2017

TARIKH BAYARAN FAEDAH BULANAN PERKESO TAHUN 2017

Ni khas untuk penerima2 faedah Perkeso
Jadual bayaran bulanan untuk tahun ni dah keluar
Kot2 la ada yang lambat dapat surat makluman dari pihak PERKESO.

Orang lain attach tarikh bayaran gaji bulanan untuk kakitangan awam 
Tapi aku bukan kakitangan awam..hehehehe
attach je la jadual bayaran PERKESO/SOCSO..hehehehe


So sapa2 yang ada terima faedah PERKESO seperti pencen ilat & pencen penakat 
Boleh la refer jadual di atas nun...

7 comments:

Norhayati Mohd Isa said...

Boleh menampung belanja syah ye..
Bila ada pencen panakat ni..

SYANI said...

Alhamdulillah kak...

Alysa Faizrein said...

kalau balu kawen lain masih bleh trima pencen penakat ni ke?...

SYANI said...

Alysa Faizrein,
Ye, Kalau balu kahwin baru pun masih layak dapat pencen penakat.

Alysa Faizrein said...

Terima Kasih for the info❤

Unknown said...

kalau duda berkahwin lain, perlu ke laporkan ke sokso jika berkahwin lain?

SYANI said...

Setiap tahun SOCSO akan hantar borang untuk update maklumat. So nanti isi je kat borang tu. Dia akan mintak salinan sijil nikah sekali kalau tak silap.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...