Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, May 27, 2016

KERUSI COMEL UNTUK SI COMEL

Semalam singgah Econsave 
masa balik keje
Singgah sebab nak beli barang dapur sikit
sambil ronda2 dalam tu
ternampak pulak la kerusi comel ni
Harga RM9.90 sebiji... terus ambil dua
untuk Amira & Jasmin

Ni dia kerusi comel tu
Kena beli sorang satu, kalau tak nanti berebut pulak



Ni si Jasmin dah rasmi duduk atas kerusi
Si Amira tengah sentap sebab baru lepas kena marah dengan aku..hahaha


Abih hati diaorang dengan kerusi tu
Nak tido pun pegang kerusi... sabo je la..
Nasib Jasmin tak angkut masuk buai sekali kerusi tu..



** Perasan tak ai dah tuko watermark
Tapi cam tak cun la pulak.. [tepuk dahi]





2 comments:

idzwa kamaruddin said...

anyoooo secomel org nyer !

PeRdU cINta said...

Bukan main dia ya...hee...rugi Amira sentap..Jasmin rasmi dulu..