Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, May 18, 2016

HUJUNG MINGGU @ MARRYBROWN

Dah tengah minggu baru nak cerita hal hujung minggu lepas
Ate... cemana buatnya? 
Mood terlepas ke laut, bizi pulak dengan keje opis
[bizi pebenda tah le..]

Hujung minggu lepas hasben dah janji dengan anak2
nak bawa diaorang pegi makan kat Marrybrown [MB]
Ok..abah nak payung, jom kita folo...

Tak jauh pun MB tu dengan rumah aku
tak sampai 5 minit kaau naik kereta...
Pada aku kalau pilih MB dengan KFC baik la gi makan KFC
Tapi sebab anak2 anak aku nak main kat dalam tu
tu yang pegi jugak la..
Yang si Adib pulak sebab nakkan beg Superman/Batman
tu yang beria mengajak abahnya pegi situ
Kebetulan beberapa hari sebelum tu ada dapat kupon MB kan
tu semangat ko nak pegi...
Sekali time pegi, kupon semua tu tertinggal kat rumah
[padan muka..hehehehe]

Takpe la janji anak2 hepi....
walopun makan tak puas pun sebenarnya...hehehe

Nak buat peace tapi tak jadi..
dah rupa nak korek hidung je..

Feeling beno dapat main kat MB
Muka kembang setaman...


Tengah makan2 dalam tu tetiba hujan turun dengan lebatnya
Makanya makin lama la kami dok dalam tu
Puas la budak2 dok main dalam playground kat situ


Budak eksaited nampak bola banyak2
Tu tengah konfius nak pegang yang mana satu.


Sempat lagi buat kawan dalam tu
Tah anak sapa2 tah yang main dengan diaorang tu


Sakan main dua beradik ni...
Nasib la tak sampai kena heret balik..hahaha


Adib dengan watak superhero yang tengah promo kat MB
Dah dapat beg Batman... muka senyum la ye..
Cuba kalau tak dapat...moncong je...

5 comments:

Qhaifa Nur said...

Lama benar tak masuk MB ni syani...
seronok ank2 sambil makan bole main

Siqah Hussin said...

Wahhhh topinyaaaa... EXO! Peminat lah nieee :D

idzwa kamaruddin said...

MB saya tak pernah rase lagi

lieyalatif said...

dah lama tak gi MB...kat kampugn lieya ade...tgu balik kg jek laa terjah heheheeh budak2 ni jakun suke duduk kat meja yg berbuai tu....

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Kka atie pon jarang masuk MB ni..suka g KFC..lgpon anak lbh suka mkn ayam kat situ.Takpe la sekali sekala..bwk anak2..happykn merka :)