Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, May 23, 2016

SELFIE LE LE

Tak boleh nampak mama pegang henfon
dia pun nak berebut sama
sebabnya dia kata nak tangkap gambar

Tu dia bila dah pandai selfie
semua gambar dia je... style je sama
cuma posisi gambar je tak betul
sebab masa pegang tangan dok goyang2
kejap nampak muka, pastu nampak kepala je

Ni gambar2 aku dah colllage kan


Aku guna kamera depan je.. baru dia nampak gambar dia
Kalau guna kamera belakang, 99% adalah gambar gelap gelita
Ate..... tangan tu asyik nutup lens kamera tu je...
hadoi la...!


5 comments:

Qhaifa Nur said...

Alahai comelnya...geram tgk

lieyalatif said...

amboi pandai hah heheeheh..siap le lepas henpon hang kene kongker ekeekekekekeek

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Pandai berselpie yer...

nuyui a.k.a miss YUI said...

alalal pndai dia nak selfie gak ya.

idzwa kamaruddin said...

omeyy!