Saturday, August 30, 2014

4 BERADIK

Korang simpan tak tali pusat anak2 korang yang dah luruh tu?
Kalau tak simpan apa korang buat?

Tali pusat 4 beradik
Dah tak tahu sapa punya yang mana satu

Ekceli aku pun dah terlupa pasal ni 
sampai la masa pusat Jasmin luruh haritu
Terus aku kuarkan tali pusat Aleeya, Adib & Amira

Erm..aku pun tak tahu apa motif aku simpan benda tu
Cumanya aku pernah dengar pusat anak2 ni simpan je dalam satu bekas
Kononnya nanti sampai bila2 hubungan adik beradik tu erat
Ntah ye ntah tak

**Aku ingat nak tanam je la semua tali pusat tu nanti...
   Semua tanam dalam satu lubang... senang citer.

1 comment:

Nory Zoulkefle said...

nory pon simpan jugak..buat kenangn..
nanti kalau ada adik2 yg lain, nak letak sekali macam akak buat ni..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...