Friday, August 29, 2014

LURUH PUSAT

Alhamdulillah semua anak2 aku tak sampai seminggu dah luruh pusat
Bila dah luruh pusat tu baru la rasa konfiden sikit nak mandikan baby
Nak pakaikan barut pun senang
Ye la kan.. selagi pusat tu tergantung kat perut rasa seriau je
Kot2 la baby sakit pusat ke
Takpun takut pusat luruh dalam besen mandi ke kan...
[orang tua2 kata tu petanda tak elok...wallahu'alam]

Jasmin punya pusat luruh pada hari ke-6
Elok2 sebelum nak gi mandi..
Lega...

** Pssst... Jasmin sudah ada di IG... search by hashtag ---> #annurjasmin

1 comment:

Nafira usof said...

saya pon seriau nak handle anak x luruh tali pusat.. huhuhu.
2 anak sebelom nih mak yang handle. dh luruh tali pusat pon mak handle lagi bab2 mandi.. kalo berpantang sendirik tak tahu lah camner.. huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...