Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, August 8, 2014

HARI TERAKHIR BEKERJA

Hari ni hari terakhir bekerja sebelum bercuti panjang
Hahaha... bukannya nak cuti berehat
Tapi cuti beranak

Bos pulak dah wish good luck kat aku
Macam aku nak gi peksa la pulak
Walhal nak berjuang di labour room
Takutnya....

Di kesempatan ni aku nak minta maaf
Pada korang semua kot2 la ada tersalah silap terguris perasaan sepanjang aku berblogging ni
Doakan aku selamat & mudah bersalin ye...
Kalau panjang umur kita jumpa lagi di entry akan datang
BYE!

Wajah mak buyung yang dah 6 hari overdue..

3 comments:

Nieyla Nadia said...

Alhamdulillah..
Selamat bercuti..
Selamat berpantang nanti..
Selamat semuanya..insya'Allah...

Unknown said...

Selamat bercuti syani.. selamat segala2nya... semoga dipermudahkan... Aaminn....

Unknown said...

Selamat bercuti.
Semoga Allah permudahkan urusan bersalin. AMin~