Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, August 7, 2014

STRESS JUGA BILA OVERDUE NI KAN??

Kiri kanan depan belakang dok tanya dah bersalin ke belum??
Stress ahkak....
Kalau ada lagi kelibat aku tu.. belum beranak la jawabnya
Bos aku pun hari2 tanya
Tau la concern pasal aku...[perasan]

Jiran2 pun dok tanya... member2 alam maya pun dok tanya
Masalahnya... aku pun takde jawapannya bila nak beranak tu
Cuma aku boleh cakap..belum masanya lagi
Bukan kuasa aku kan...
SABOR JE LA....
# overdue day 5

Orang kata pujuk2 la baby suh kuar cepat
tapi pada aku pujuk la kot mana pun
selagi Allah tak izinkan, dia takkan kuar juga
sebab dah tertulis bila waktu dan saat dia akan dilahirkan.. ye dak??
Tawakkal je la...


Time2 camni aku perlukan ketenangan... bukannya stress...
ADOYAI!!


6 comments:

cahayahidupku.blogspot.my said...

Sabar Yani... semuanya dengan izin Allah.. asalkan baby tu sihat didalam perut tak jadi hal lambat kan..

Sura Mohd said...

kaksura x de pengalaman overdue..slalunya awal..tapi baby pulak kecik..belum masanya nak kluar tu Syani..sabar ya.bila2 masa je tu..:)

Unknown said...

syani.. ni kak ina.. yang dating raya hari tu... sabar dik ya... akak faham.. sebab 2 orang anak akak lambat dr tarikh... solat dan doa sahaja... neways, dah amik cuti ker... oops.. jgn stress yer dik...

SYANI said...

Kak Hayati,
Terima kasih... cuba bersabar sebanyak mungkin..

SYANI said...

Kak Sura,
Stress bila org dok tanya2. Kalau tak tanya idok stress mana pun sbb semua anak saya overdue lebih seminggu

SYANI said...

Hai Kak Ina,
Saya tak ambik cuti pun... Dok kat rumah takde buat apa2.. baik la saya keje.. At least ada kengkawan nak buat sembang..