Wednesday, August 6, 2014

BABY PREP

Dah agak2 takde orang nak datang beraya kat rumah
Baru la berani nak kuarkan khazanah baby sebagai persediaan
Kuar awal2 kang buat semak rumah je...

Owh.. sapa nak datang beraya, datang le minggu2 depan ye
Sebabnya by nest week insya-allah baby dah keluar
So boleh la korang buat rombongan beraya sambil melawat baby baru aku..ahaks!
Duit raya jangan lupa bawak ye...

Baru keluarkan playpen dari dalam stor
Dah letak kat tepi dinding dah
Semua ni recycle dari anak 1st
Cuma tilam je aku beli yang baru sebab tilam lama tu aku dah buka kekabunya & jadikan bantal tido

***Tak sabo nak jumpa baby...Hari ni dah overdue 4 hari..

2 comments:

idzwa kamaruddin said...

baby sedap sgt duduk kat dlm.hihihi..

mama ila said...

bestnye nak dapat baby baru lagi..hehehe..semoga semuanya dipermudahkan nanti yer..seronoklah kakcik nak dapat geng =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...