Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, January 11, 2018

TAMAN DEPAN RUMAH TETAP DI HATI

Hadoi.. takde cerita sungguh nak karang
Cerita bab taman permainan je sehari dua ni

Memandangkan taman permainan kat taman baru tu dah tak boleh masuk
aku bawa je la bebudak ni main kat taman depan rumah aku tu
Alih2 taman tu jugak la tetap menjadi pujaan hati
Ni janji dengan Amira sebab dia good kat sekolah hari tu

Happy la dapat konker buaian ni
Sebabnya masa ni awal lagi...takde orang
 bebudak lain tak balik sekolah lagi masa ni


disebabkan hari baru lepas hujan, gelongsor pun basah
So diaorang main buai je la
Mama la jadi tukang hayun.... 
Nak buai tinggi2 kata si Jasmin


sementara bebudak main kat taman
sambil2 tu sempat la tengok progress rumah


Lama lagi nak siap ni😅










2 comments:

galaksi viral said...

Salam pengenalan kak. GV follow blog akak ya. Wah seronok tgk bebudak dapat pergi main kat padang permainan kan kak. hihi. :)

hainom OKje said...

Mau pulak budak dua tu kena tinggal pi Mekah Syani?
Teringat hakak masa anak kecik kecik dulu....mmg selalu bawak anak pi taman. Pantang jumpa taman mesti singgah.

Raya ni siaplah renovation tu...masak kat dapur barulah nampaknya hihi