Monday, August 8, 2016

MAIN BOLA BERSAMA ATOK

Abah dah takde untuk bermanja
Dia bermanja je la dengan atok..
Itupun memula jual mahal
Pastu dah lama sikit baru la sikit2 nak kat orang..

Nasib la pagi Sabtu tu harinya redup
Boleh la main kat luar
Kebetulan pulak minggu sebelum tu dah potong rumput
idak le laman tu berserabut dengan lalang.


Kebetulan Abah aku datang hari Jumaat tu
Pepagi memang Atok ambik angin kat laman rumah
Apa lagi Atok pun layan la cucu..


Lepas main sepak2
Main baling2 pulak...
Suka la tu ada orang layan dia main
Amira masa ni masih ketiduran...



Ni je le aktiviti hujung minggu aku...
Pas dia bosan main bola
Aku ajak dia ronda2 naik motor pulak
Habis hati le dapat naik motor tu..
Hai.. anak...anak..


3 comments:

idzwa kamaruddin said...

baru mula nak biase kan :(

Norhayati Mohd Isa said...

Atok pun layan..
Lagi dia suka syani..
Pastu ajak Naik motor ..
Berganda suka sikecil tu ya syani..

Nafira usof said...

ATok pon boleh.. janji ade geng nak main.
hehehhehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...