Thursday, August 25, 2016

KUAJAQQQQ!!

Pagi tadi masa nak gi keje 
baru perasan ada taik kucing kat sebelah sliding rumah aku
betul2 kat porch aku parking kereta
Kuang ajo punya kucing!!!!
Tak pernah2 berak kat lantai rumah, tup2 ada pulak yang berak kat situ
Bengang je aku... udah bau taik kucing kat situ


Pastu masa kau nak ambik paip nak cuci tai kucing tu
[Udah cun2 nak gi keje, kena basuh taik kucing lak.. pftttfp!!!]
Aku perasan kat depan kereta ada basah2
Macam bekas kena kencing kucing je....
Ni mesti kucing yang sama punya keje tau
Aku perasan ada sekor kucing hitam suka kuar masuk kawasan rumah aku.


Kucing ni memang le tau..
menguji kesabaran aku ni...huhuhuhuhu
Penat aku simbah air kat kereta & lantai tadi
Kalau petang ni aku balik ada pulak yang baru, memang aku nak tangkap kucing tu
pastu nak buang jauh2...

4 comments:

Qhaifa Nur said...

Bab nak cuci taik kucing tu yg malas...tak cuci busuk pulak...

* mee bayam(spinach) tu kat Tesco or Giant ada...

idzwa kamaruddin said...

sembur serai wangi atau pun ni petua..ko letak botol mineral kosong atau botol mineral kecik tu kat situ..biasr je..takde kucing tu datang weh..ko letak kat tempat laluan dia..atau pun tempat dia berak tu.

eima said...

hahah .... ini la yg berlaku kat kami selalunye ... tuan pandai bela tp tak reti kurung .... geram betui

Jueliza Jamani said...

Alaa samalah kucing kat bangunan kita ni.. abis kencing kasut2.. masuk umah ikut dapur dia sepahkan tong sampah.. last2 b4 balik kampung cari something tutup grill umah ni..

Salam kenal dari Mama Jue.. Mama Followers #557

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...