Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, August 10, 2016

2 BERADIK

Ragam budak2 sekarang
Asal balik rumah je nak tengok u-yub
Sampai si Jasmin pun dah reti nak tengok u-yub
[u-yub : youtube]


Tablet dah rosak [takleh caj]
Hanfon Adib & Aleeya [deme tak rajin caj]
Alih2 telefon mama le yang jadi mangsa
[patut la cepat je habis bateri tepon tu..huhuhuhu]

Selalu tu nak sorang satu
Tapi kali ni sharing gittew...
Nampak ala bff sangat
Hakikatnya..... asyik bergaduh memanjang..


Muka terkejut mama snap gambar pakai flash..



Sambung balik tengok u-yub


**Bila henfon aku kena hijack, kena la guna henfon arwah abahnya...

5 comments:

lieyalatif said...

TU LAA Syani..budak2 skrang ni bab2 gajet mmg dieorg terra ..same laa mcm dayyan...kdg2 kene sorok..kalo tak leka dok melayan je haaaa...buku kemane gajet dihadapnyer...

Qhaifa Nur said...

Diaorg lebih pandai dr kita...mmg kena pantau

eima said...

budak zaman skrg ni tak yah ajar diorg pandai sendri je buka ke ..install ke ... pelik kan

idzwa kamaruddin said...

comel giler muka terkejut..kekekeke...

Nafira usof said...

kemain lagi yer.. anak2 skrg mmg semua lah tau bukak utube nih. kat rumah pon sama, asik lah nak bukak utube. suh baca buku, mcm2 alasan! macam2 drama! geram maknye.