Wednesday, August 17, 2016

AKU, MEREKA & SHAH RUKH KHAN

Sabtu hari tu Adib ajak aku gi gunting rambut dia
Katanya rambut dia dah panjang
pastu nak buat rambut ada line
amboi... pesyen sangat la anak jantan aku tu

So mama yang menggalas tugas abah
kena juga la bawa dia ke kedai gunting
Siap tanya dia nak pegi kedai yang mana?
dia kata nak gi kedai Shah Rukh Khan
Ok.. Shah Rukh Khan punya pasal mama folo jerrrr
[dasar sangat tau!]

Bedaah sangat Shah Rukh Khan bukak kedai kat rumah aku kan..
Tapi kedai gunting india kat rumah aku tu
dia letak signboard gambar Shah Rukh Khan kat kedai dia
Tu yang panggil kedai Shah Rukh Khan

Masuk2 kedai tu dia... besar punya muka Shah Rukh Khan dalam tu
Adib tengah gunting rambut
Kami dok tangkap gambo
Mamanya je yang behave sebab malu kat abam2 keling tu
Wakakakaka... suruh la anak2 je yang posing
Jasmin & Mira pulak, masuk2 kedai terus cakap
"MAMA!!! JANAM..JANAM... "<----sambil tunjuk gambo SRK tu

Tengok budak ni 
jari tu asyik duduk dalam mulut je
Camne nak buat dia tak hisap jari dah ek???


Tang mana la hensemnya si janam2 ni ek
[mungkin tu kot yang Amira cakap..]


Gaya posing kepala senget tu yang tak menahan tu..





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...