Monday, August 22, 2016

DRESSING ORANG POMPUAN

Agak2 ada yang sentap tak?


Tapi memang ye pun kan
Kat rumah biar tak bergaya janji selesa
hahahahaha...
Ate nak buat kerja rumah kan...
Tu belum masuk nak basuh pinggan, berak kencing anak lagi

Yang ada suami, jangan le selekeh beno
Asal sedap mata suami memandang udah le
Yang takde suami.... sukahati la ko nak pakai cemana pun 
asal orang tak nampak macam hantu kak limah @ mak lampir udah le...


4 comments:

Qhaifa Nur said...

Huhu mmg begitu ada waktunya...

ZULHILMI TEMPOYAK said...

hahahahahah.. nk share bg bini tgok ni. heheeh

Kakzakie Purvit said...

Biasanya memang macam itulah Sya.

Terima kasih titip doa buat almarhum bapak kakak.

idzwa kamaruddin said...

Hallaaaaaaaaaaaaaaaaa...kenapa terasa niii..awak kata saya ke?? hahahahahhaa..menusuk kalbu nii..hahahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...